14 Ocak 2015 Çarşamba

TANIŞMA...


Merhaba,

      Ben Hatic.Oluşturduğum sayfamda sizlerle yaşam ve yemek üzerine bildiğim,biriktirdiğim her şeyi gün be gün paylaşacağım. Ne yemeksiz yaşamın tadı ne de yaşamsız yemeğin tadı olur diyorum ve........Önce tanışalım.Ben KİMİM? :) 80'li yılların sonunda Mersin'in portakala ve limona can veren havasında doğmuş ilk 10 yaşını Mersin-Alanya arasında gidip gelerek geçirmiş ve doğduğu şehre 10 yaşından sonra bir daha dönmemiş bir Akdeniz kızıyım. 10 yaşımdan üniversite son sınıfa kadar ailemle birlikte Alanya'da yaşadım. Üniversiteyi büyük aşkla mutfak bölümü üzerine okudum ve 2 senedir bu görevi çeşitli yerlerde önemli sayılacak kişilerle icra etmeye çalıştım.Araştırmayı çok ama çok severim,yaratıcılık en tatmin olduğum duygu ve yaratıcılar en takdir ettiğim varlıklardır. Yazmayı ve paylaşmayı çok sevdiğim için böyle bir blog kurdum. İnsanlarla konuşmak fikirleşmek muhteşemdir. Yaşamım boyunca gezdim, gördüm, yedim, şiirler kitaplar okudum, çok fazla kişi ile konuştum, iyi dostlar edindim, çok çalıştım. Ve çok severim çiçekleri,kokuları,şehirleri,baharatları,şiirleri ve yazarları,severim gök mavisini ve denizleri,şarabın kokusunu ve rübaileri,aşka türlü her şeyi...  Bunlar omuzumda taşımaktan yorulmayacağım en güzel yükler...Sizinle de paylaşmak çok ama çok keyif verecek.Biliyorum....:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder